تبلیغات کذایی!!

هیچوقت از خریدی که فروشنده تعریفش را کرده راضی نبودم!نمونش من روی شامپو حساسم. درواقع هرشامپویی به موهای من نمیخوره. اونبار خواهرم یک شامپوی نسبتا گرون اسپانیایی خریده بود، بدجور به موهای من میخورد. از اونجا که مغازه ای که خرید ازش کرد بخاطر قیمتهای بالاش ،مشتری نداشت و جمع کرد، من پیدا نمیکردم اون شامپو را، اینبار توی فروشگاهی مشابهش را پیدا کردم. تا اومدم بردارمش، دختری که مسیول قفسه ها بود پرید جلو که تا جنس وطنی هست شما خجالت نمیکشی خارجی میخری و چنان رفت بالای منبر سخنرانی که رسما حس کردم،چقدر من بدم که دستم با اسراییل و آمریکا و داعش تو یک کاسه است.فقط سوالم این بود که اگر خریدش بد هست، تو فروشگاه چیکار میکنه؟! خلاصه یک شامپویی با عصاره عسل انداخت بما!!چشمتون روز بد نبینه، دوبار که موهامو باهاش شستم، تبدیل شد به موهای ویز ویزویی که خدا میدونه و چقدرم بخودم چیز گفتم. چون تقریبا معادل پول همون شامپو را پای آشغال داده بودم.:(( پشت دستم داغ گذاشتم که دیگه به حرف هرکسی گوش ندم.

گذشت تا چندوقت پیش ، رفته بودم با مادرجان فروشگاه تاید بخریم که اینبار یکی دیگه گیرانداخت که آره چرا تاید. از این بسته های نانو بخرید و هرکی برده راضیه! از من نه و از مامان آره و بالاخره برای لباسهای مشکی انداخت بما! البته که من تاید برداشتم، چون اعتماد نداشتم:))) و اینبار از ته دل میگم، اگر به لباسهاتون علاقه مندین نخرید. بوی خیلی خوبی داره، ولی لباس مشکی عزیزتون را چنان بور میکنه که با کمال میل بزنید تو سرتون و بگید چیکار کردم:)))))حالا ما رو دستمون مونده، خواستید بگید با کمال میل تقدیم میکنم:)))

نتیجه اخلاقی این قسمت: هرچی خودتون صلاح میدونید بخرید و اسیر دست تبلیغات نشید:)))

نظرات 5 + ارسال نظر
Sepanta دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 02:47

آها مثل اکثر محصولات دیگه که اسم ( نانو ) براشون میذارن ؛ یه جور کلاه برداریه
راستی چون دیدم اینجا حرف خرید اینترنتی شد ؛ منم 10 ها بار خرید اینترنتی کردم . لوازم ؛ لباس و حتی عطر ؛ هیچ وقتم مشکلی نداشتم به نظر من فقط در این حالتا خرید اینترنتی بی مشکله : اول که چیزیو که میخوای بخری کاملا بشناسی و صرفا واسه اینکه خودت تا بازار نری از اینترنت بخری ؛ اگه اون وسیله یا .... رو شناخت درستی روش نداری ؛ بهتره بری بیرون خرید کنی که نشه مثل همین گوشی خواهرت که گفتی کاملا متفاوت از چیزی بود که فکر میکردید . دوم اینکه فقط از سایت های معتبر خرید کنید ؛ نه این همه سایتای فارسی زبون که بالای 90% شون کلا فروشنده جنسای بی کیفیت و قلابی هستن .

من به خرید اینترنتی کمترین اعتمادی ندارم، ترجیح میدم با چشم بلز بخرم که اگر سرم کلاه رفت، بگم خودم کردم که لعنت بر خودم باد.

یادگار دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 00:43 http://yadegari901019.blog.ir

چرا خرید اینترتی رو قبول ندارید؟!
من تجربه 4تا رو دارم و فقط از یکیش ناراضی بودم اونم کیف لپ تاپ بود

چون جنس را نمیبینی و برحسب اعتماد میخری، کهذ تو این زمونه به کمتر کسی میشه اعتماد کرد.تازه، خواهر من یک گوشی خرید که وقتی رسید اصلا اون چیزی نبود که باید باشه و کسی هم پاسخگو نبود:((

Sepanta یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 02:05

من که هیچوقت گوش نمیدم حرف فروشنده ها رو مگه در موارد نادری که فروشنده رو میشناسم و میدونم توی کارش خبره هست این بسته نانو چیه دیگه ؟ نشنیدم تا حالا

اونمورد اولی کسی را نمیشناسم
بسته های جایگزین پودر هستن که یک مایع سیاه رنگ برای لباسهای مشکی تو یک بسته بندیه، چندتا از اینا را تو یک پک گذاشتن و بعنوان شوینده نانو بهت میفروشن، و...

یادگار شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 22:07 http://yadegari901019.blog.ir

اوخ
منظورم اسیر دست تبلیغات بود

یادگار شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 22:06 http://yadegari901019.blog.ir

سلام
عوضش من هر شامپویی به موهام میزنم
مو وِز وِزو (مسخره نکردم یاد داستان های من و خواهرم افتادم)
پشت دست رو داغ میگذارن یا داغ میکنن؟!
چَشم
راستی اون شامپو رو هم میتونید سرچ بزنید توی نت و اینترنتی خریداری کنید یا ببینید کجاها دارن؟
اسمش رو به ما هم میگید یا نه؟ که اسیرتون بشیم؟!

سلام
خوش بحالرموهاتون
اونودکه یادم نمیاد
اینجا نداره، چون قیمتش نسبتا بالاست و خریدار نداره، ولی تهران تو بعضی نقاط پیداذمیشه. خرید اینترنتی را به هیچوجهی قبول ندارم.
متوجه این خط آخر نشدم
یادم رفت بگم، پشت دست را داغ میزارن کهذخوب جاش بمونه برای بار بعد:)))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.