درهم برهم از همه چیز و همه جا

 دوتا نوگل نوشکفته فامیل بالاخره رفتن سرخونه و زندگیشون، خداتومنم خرج لباس و آرایشگاه گذاشتن رو دست من:)) من واقعا نیت خرید لباس نداشتم، ولی به اصرار مامان رفتم یک لباس خریدم که کل مجلس عاشقش شدن و گفتن واقعا قشنگه:)))از اونجا که هیچوقت خدا راحت کفش بدست نمیارم ، وقتی تو اولین مغازه کفش فروشی، کفش ست لباسم پیدا شد، واقعا ذوق کردم:)))هرچند با اون پاشنه ها سرجمع ده قدمم نمیتونستم راه برم:||من از همهمه حتی عروسم قشنگتر بودم و همه نگاهم میکردن:))) خودم میدونم خیلی خوشگلم شما ندیدین که بگید:)))برای همین خودم گفتم:||

فرداشم تهران وقت دکتر داشتم، از سرکار اومده و نیومده بدو بدو لباس عوض کردم و با آبجی کوچیکه رفتم تهران!از اونجا که شنیدم برف و بارونه با چکمه های بلند رفتم. خوب مطب دکتر یکجایی با سراشیبی تنده که باید بری بالا و اگر ماشین شخصی نداشته باشی، تاکسی خور نیست و واقعا اجدادت جلوی چشمهات میاد ، که اجداد من سه دور تو رفت و برگشت بندری رقصیدن با من که بریم بالا و برگردیم پایین!یعنی کار بجایی رسید که به دمپایی پلاستیکی هم راضی بودم اونموقع:|| اوممممم براتون بگم یک ساندویچ به چه بزرگی توی مترو هم خوردم که دیگه جای نفس نداشتم، ولی دلم لواشکم میخواست:))))از دست رفتم کلا:)))خواهرم میگه اینقدر داغون شدی که باید از نو بکوبن و بسازنت:|| راستی عروس نی نی داشت، من نمیپسندم، ولی امیدوارم نی نیش سالم و سلامت بدنیا بیاد. یا علی

نظرات 3 + ارسال نظر
یادگار پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 20:23 http://yadegari901019.blog.ir

راستی
حتما آرایش جیغ داشتید که تابلو بودید

من که نوشتم آرایشم چیه، درضمن من سیندرلام:))

یادگار پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 20:23 http://yadegari901019.blog.ir

"من از همهمه حتی عروسم قشنگتر بودم و همه نگاهم میکردن" معلوم نیست باز چه خرابکاریی کردید و سوتی دادید که جلب توجه کردید!

پس دخترای جکمه پوش تهران شماهایید!

مردم بالا شهر میرن دکتر!

عروس چی داشت؟! منظورتون اینه که عروس و داماد عجله داشتن؟!

من باعروس و خواهرهای عروس بقدری شبیه هستیم که حتی بچه های خواهر عروس گاهی من را با مادرشون اشتباه میگیرن و گیج میشن:))البته من زیباترم:))))
بلههههههه:))
یس،ایز گود:)
نی نی داشت، دوماد حس میکرد از همدوره ای هاش عقب افتاده:)))

niiil jooon شنبه 27 آذر 1395 ساعت 16:03 http://paleez.tk/

آدم ها دنبال خوشبختی می گردند اما خوشبختی پیدا کردنی نیست ساختنی است... سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم... خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدین هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
9618

سپاسگذارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.