فیلم دیشب و پ. ن

دیشب سالگرد ازدواج خواهرم بود.به همین مناسبت زنگ زدن و گفتن کی میاد بریم سینما!اون یکی خواهر که همسرش نبود گفت نمیام،بیام ناراحت میشه. من و آبجی کوچیکه اومدن دنبالمون رفتیم. قرار بود اول آس..وپاس را ببینیم که بلیطش تموم شده بود و سانس بعدیش مال یازده شب بود. قرار شد سلام... ممبیی را ببینیم. اگر ندیدین و عشق گلزا..ر و بنیا..مین نیستین توصیه میکنم نبینید.از هر فیلم هندی که ذیدین ، مزخرفتره.بقول معروف فقط آب بسته به فیلم و رفته. بالشخصه اگر با لب تاب فیلم میدیدم،فکر کنم سرش به تهش پیوند میخورد و میشد پنج دقیقه فیلم و تمام.اصلا بازی گل...زار را دوست ندارم،چون به نظرم از بازیگری فقط قیافه داره. اونهمه خیر سرشون صحنه عشقی داشت، یکذره شما احساس تو صورت این پیدا میکردین جایزه داشتین.آخرشم که معشوقش مرد ، گریه مسخرش باعث شد از شدت خنده شونه های من بلرزه.

فقط بعضی صحنه هاش برام سخت بود، چون یادآور یک تلخی بود که سعی کردم فراموش کنم ، اگر کنه از ذهنم جدا بشه.

امروز سرکار یکمرتبه حالم بد شد،بقدری حالم بد بود که وقتی رفتم مرخصی بگیرم همه گفتن تو چرا اینطوری شدی؟! برو معلومه افتضاحی:(

پ.ن : عزیز دلم، قربان تو بشم، امروز یکشنبه بودا !! ریاضیت را تقویت کن عزیزم. اونی که نوشتی برا روز قبل بود که نبودم. تو هم مثل خودم اینهفته با تعطیلی شنبه روزها را قاطی کردی:))))راستی در مورد اون موضوع ،منم مثل توام:))

نظرات 1 + ارسال نظر
یادگار پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 20:27 http://yadegari901019.blog.ir

چه بی احساس! معشوقش مرده بعد شما میخن؟!!!
سرکار؟! چه کاری؟!
"پ.ن" تون توی حلق خوانندگانتون

آخه شما ندیدین چه زوری میزد گریه کنه .
:)))
:))))خصوصس بود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.